Sub sloganul „De ziua noastră, dăruim!”, compania DIANA premiază clienții fideli

Renumita companie DIANA sărbătorește 30 de ani de lucruri bine făcute răsplătind fidelitatea clienților cu mii de premii.

Între 10 mai și 18 iulie, cumpărăturile în oricare dintre magazinele DIANA îți pot aduce  unul dintre cele  5000 de premii instant  și cele peste 400 premii puse în joc la tombola aniversară – 30 de televizoare Smart Alliew, 30 de boxe portabile JBL, 30 de aparate Tchibo Cafissimo + 240 capsule, 15 laptopuri Gaming Lenovo, 15 telefoane mobile Apple iPhone 12 și 300 de tocătoare din lemn. Și, cu puțin noroc, marele premiu al campaniei – un Volkswagen T-Roc.

 
Am împlinit  30 de ani. 30 de ani în care toate proiectele noastre s-au dezvoltat pe un tipar conturat pe principiile care ne definesc: calitate, respect, încredere. După o călătorie  punctată de provocări dar și de mult mai multe satisfacții, am ajuns la vârsta la care avem experiența necesară pentru a face lucruri de calitate, dar suntem și suficient  de  tineri pentru a ne adapta, a crește si a inova permanent.

Am început  anul în forță,  bifând deja trei deschideri de magazine noi în doar patru luni. Rețeaua de retail DIANA este prezentă pe piața locală în 6 județe, cu 65 de magazine, o suprafață totală de vânzare de peste 11.000 de mp și o sortimentație care depășește 10.000 de produse alimentare și nealimentare.

Ne propunem să continuăm călătoria în dinamica  ultimilor ani și să atingem un portofoliu de 100 de magazine.

Sărbătorim 30 de ani lângă clienții noștri, dăruind. Între 10 mai și 18 iulie, cumpărăturile în oricare dintre magazinele DIANA îți pot aduce  unul dintre cele  5000 de premii instant  și cele peste 400 premii puse în joc la tombola aniversară – 30 de televizoare Smart Alliew, 30 de boxe portabile JBL, 30 de aparate Tchibo Cafissimo + 240 capsule, 15 laptopuri Gaming Lenovo, 15 telefoane mobile Apple iPhone 12 și 300 de tocătoare din lemn. Si, cu putin noroc, marele premiu al campaniei – un Volkswagen  T-Roc.
Toate detaliile și regulamentul campaniei sunt disponibile în magazinele fizice DIANA și pe: https://www.magazinediana.ro/ .

Moment aniversar al renumitei companii vâlcene. Magazinele DIANA sunt o rețea românească de magazine, prezentă în topul Local Key Accounts din România și cu o experiență de peste 29 de ani în retail. Cu peste 670 de angajați, rețeaua DIANA cuprinde 65 de magazine în județele: Vâlcea, Gorj, Dolj, Argeș, Olt și Dâmbovița.

Cu o sortimentație variată ce acoperă toate necesitățile de zi cu zi ale consumatorilor, dar și cu o gamă extinsă de produse și preparate din carne DIANA, rețeaua de magazine DIANA își propune să devină top of mind al clienților în zonele în care activează, oferind prețuri corecte și o experiență de shopping cât mai plăcută.

Misiunea noastră este de a obține cele mai bune prețuri de la producători pentru a oferi un raport optim calitate – preț. Modelul de business pe care îl practicăm este cel al retailului în care proximitatea, încrederea și frecvența de cumpărare ne-au determinat să creăm relații umane și apropiate cu clienții noștri. Colocvial ne-am asumat sintagma de cel mai bun vecin. Ținem cont de feedback-ul primit și suntem deschiși progresului și inovației.

Produsele și preparatele din carne DIANA acoperă în proporție de 99,9% sortimentația raionului de carne proaspătă și preparate din carne și reprezintă principalul atu pe care consumatorii nostri l-au identificat încă de la primul magazin inaugurat, dar și unul dintre pilonii ritmului accelerat de expansiune. Rețeaua de magazine DIANA încurajează producția locală, astfel suntem întotdeauna deschiși în ceea ce privește listarea de produse ale producătorilor locali și suntem în permanentă căutare a tendințelor și inovațiilor universului de retail.

Distribuie