Breaking News

Breaking News!

Compania DIANA a deschis primul magazin din Târgu Jiu

Sep 18, 2017

Inaugurare. A fost deschis recent primului magazin DIANA din Târgu Jiu, judeţul Gorj. Magazinul are o suprafaţă de vânzare de 50 mp şi oferă o gamă diversificată de produse, de la renumitele produse şi preparate din carne DIANA, până la produse nonalimentare, de menaj. Magazinul este unitatea cu numărul 46 al reţelei de magazine DIANA, iar toamna aceasta conducerea companiei se pregăteşte pentru deschiderea celui de-al doilea magazin din Târgu Jiu. Planul de extindere a reţelei de magazine DIANA continuă, conducerea companiei vâlcene având deja stabilite câteva locaţii viitoare.

Încă de la începutul activităţii, compania DIANA a adoptat o atitudine îndreptată în beneficiul clienţilor. Comerţul cu produse alimentare, ca principală activitate a primilor 5 ani, s-a derulat în cele mai avansate condiţii, în spaţii comerciale moderne, complet utilate cu tehnologii de ultimă oră. De-a lungul timpului lanţul de magazine a fost extins, iar în prezent funcţionează 46 de magazine DIANA, organizate în spaţii comerciale moderne, situate în fiecare zonă importantă a oraşului Râmnicu Vâlcea, cât şi în judeţele limitrofe: Argeş, Olt şi Gorj.

Filozofia DIANA s-a bazat încă de la începuturi pe concepte cheie: familie, calitate şi perseverenţă. Fondatorul companiei, Dumitru Crăciunescu (1958-2014) a considerat angajaţii şi clienţii DIANA ca fiind o extensie a familiei sale, iar deciziile de business pe care le-a luat au reflectat întotdeauna acest lucru. Viziunea şi filozofia fondatorului Companiei DIANA sunt duse mai departe cu aceeaşi pasiune, dedicare şi perseverenţă de către soţia şi fiicele sale.

Pentru Compania DIANA cei mai importanţi sunt oamenii, iar viziunea acesteia este îndreptată către oameni! „Credem într-un viitor în care oamenii vor adopta o alimentaţie sănătoasă, iar mezelurile produse de noi vor fi că şi până acum: calitative, gustoase, sănătoase şi nutritive. Ţelul nostru este calitatea, atât a produselor fabricate cât şi a serviciilor pe care le oferim”, susţine conducerea companiei. Misiunea companiei DIANA este aceea de a oferi consumatorilor români şi străini produse şi preparate din carne atractive, corespunzătoare standardelor naţionale şi internaţionale.

Flash centru, Stirea zilei

Despre autor

Informatie in curs de actualizare
Etichete: